Welkom op onze reisblog over onze reis naar Schotland !

20 juni 2022 - Nederland, Nederland

Friends tasting Whiskey.

Welkom op ons reisblog.

Van 24 juni tot 3 juli 2022 gaan we Schotland ontdekken.

We hebben erg lang uitgekeken naar onze rondreis door Schotland.

Tijdens ons wadloopuitje 2,5 jaar geleden ontstond het idee om gezellig met elkaar whisky te proeven in Schotland, maar helaas gooide de pandemie roet in onze plannen. Op onze eerste F2F BBQ bij Andre en Hennie hebben we toch maar weer de stoute schoenen aangetrokken en een eerste vorm gegeven aan deze reis.

We begonnen met de grove planning die vervolgens steeds verder werd uitgewerkt. Toen eenmaal de vliegtickets en auto's geboekt waren konden we niet meer terug.

We hebben veel informatie verzameld en onze conclusie is dat er op onze route veel te zien en te doen is. Hilda en Sjir hebben een reishids gemaakt met alle opties en tijdens ons gezellig samenzijn in het nieuwe huis van Wilma en Peter hebben we een selectie gemaakt.

Nu zijn we in de laatste voorbereidende fase met lijstjes en koffers pakken en twee wekkers voor vrijdagochtend. We hebben om 0600 uur afgesproken op Schiphol. We hopen dat de vlucht kan vertrekken, Schiphol schrapt vluchten vanwege personeelstekorten. Afgelopen week hebben we een plan B gemaakt. Als de vlucht niet gaat nemen proberen we met de boot te gaan.

Leuk dat je ons volgt, we hebben  er steeds meer zin in.

Hilda, Sjir, Anja, Wilma, Peter, Andre en Hennie

Schotland,  here we come !

1. Reislogger:
    30 mei 2022
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Ellen:
    19 juni 2022