Lekker acen!!!

4 juli 2022 - Glasgow, Verenigd Koninkrijk

Vandaag zou onze laatste reisdag aangebroken zijn. Onze terugvlucht werd geannuleerd en we kunnen pas op maandagavond met een andere maatschappij terugvliegen.

Na een goed ontbijt hebben we in de lobby onze quiz gespeeld. Er waren 23 vragen, deze vragen moesten beantwoord worden door: Pimmetje, Annie, Caveman, Wilma en Puffy. Het was een felle strijd tussen een aantal deelnemers en de nummer 1 wisselde regelmatig van positie gedurende de quiz. Na een zeer spannende eindsprint is Annie tot overwinnaar uitgeroepen! Annie ontving de wisseltrofee van 2022! Hennie bedankt voor het organiseren van deze quiz, echt superleuk!

Daarna gingen we op stap naar ons volgende hotel in Glasgow, een fijn hotel midden in de stad. We leverde onze huurauto in, waarna we in de buurt lekker geluncht hebben. Een deel van ons gezelschap heeft een stadswandeling gemaakt. ‘s Avonds hebben we pizza besteld en de spannende wedstrijd tussen Tim van Rijthoven en Djokovic gekeken. Wat een mooie pot tennis was dat en wat kan die Tim lekker acen!!! Het maakte de wedstrijd heel erg spannend.

Alweer een prachtige dag. Morgen staat de hop-on-hop-off bustour door Glasgow op het programma.

1. Ellen:
    4 juli 2022
    Klinkt goed! Veel plezier op jullie laatste dag 😃
  2. Margreth Berkemeier:
    4 juli 2022
    Alvast een hele voorspoedige terugreis toegewenst.