30 juni, lessons learned

30 juni 2022 - Lanarkshire, Verenigd Koninkrijk

Na de zware trainingsdag van gisteren hebben we met goed resultaat onderdeel A afgerond: kort na de openingstijd van de Hypermarche hebben we een winkelwagentje gevuld. Er zijn wel wat  zorgen of het haalbaar is om alle consumpties in 2 dagen te nuttigen.

Onderdeel B: borrelen en strategie bespreken  op 3m2 hebben we maar weer ingeruild voor loungen in een luie bank of in de hot tub.

Waar we ook nog niet in geslaagd zijn is een bezoek organiseren aan een whisky distilleerderij, er is geen plaats of slechts ruimte voor een kleine groep, we troosten ons met het alternatief: chocolade gevuld met whisky, dit is echt een aanrader!!!

In de middag zijn we naar het Nationaal Park Cairngorms gereden. Onderweg kwamen we ski-liften tegen, helaas waren deze stoeltjesliften alleen in het weekend open. We zijn doorgereden naar Breamar, een leuk plaatsje met gezellige winkeltjes en kroegjes. We hebben in de omgeving van het stadje een trail door een prachtig stuk bos gelopen en we kwamen bij een mooi uitzichtspunt. André en Hennie hebben in de tussentijd hun drone uitgeprobeerd boven het stadje, het leverde erg mooie plaatjes op. Na een lekker lokaal Cairngorm biertje of een kopje Engelse thee reden we weer terug door de prachtige Glenshee vallei naar onze cottage.

‘s Avonds hebben we genoten van een heerlijke maaltijd, verzorgd door André en vervolgens een smakelijk toetje. Hennie had een digitale quiz voorbereid maar helaas was de wifi verbinding niet al te best, de quiz houden we nog even te goed!

1. Annemiek:
    1 juli 2022
    Mooie reis! Geniet nog van jullie laatste vakantiedagen.
  2. Margreth Berkemeier:
    Lekker chocolade met whisky
  3. Marjolijn:
    1 juli 2022
    Chocolade met alcohol is best een goeie combinatie.
  4. Hilda:
    Hey Mar, Mar en Annemiek,
    De chocolaatjes waren erg lekker, misschien komen we ze nog tegen om in te slaan. Leuk dat jullie ons volgen!