De dag die steeds mooier werd

1 juli 2022 - Perth and Kinross, Verenigd Koninkrijk

Ons grote luxe huis geeft ons veel mogelijkheden, zoals ontbijten met een gebakken of gekookt eitje, samen naar Wimbledon te kijken,  in de hot tub te zitten, heerlijk te koken of even iets alleen te doen.

In de ochtend hebben we een wandeling in de heuvels bij ons huisje gemaakt, smiddags hebben we Pitlochry bezocht, een pittoresk plaatsje in traditioneel Victoriaanse stijl. Heel schattig, maar door de regen zijn we er snel door heen gewandeld. Vlakbij het dorpje ligt loch Faskally waarin een stuwdam ligt. De stuwdam wekt energie op maar onze aandacht ging vooral uit naar de zalmladder met 34 treden. Elk jaar zwemmen er meer dan 7000 zalmen de ladder op om te gaan paren. Vandaag was er geen een te zien voor ons….

Bij thuiskomst is een deel gaan relaxen in de hot tub, de rest relaxte bij Wimbledon. De gedachten gingen uit naar morgen en we gaan via de oostkust van Schotland even naar the Isle of May om alsnog papegaaiduikers te spotten. We eten lekkere zelfgekookte pasta met veel groenten en fruitsalade toe. De dag werd steeds mooier.