10 - 3!!!

26 juni 2023 - Killarney, Ierland

26 juni, van Kilkenny naar Killarney

Hennie en Hilda werden wakker met een grote smile op hun gezicht. Niet alleen omdat ze op maandagochtend niet aan het werk hoefden of omdat het vakantie is, nee, zij waren nog volledig in hun sequence-overwinningsroes van zondagavond. Hun spouses zijn compleet verslagen door de dames en wel met 10-3. Was het hun vooruitziende blik, hun strategie of hadden zij simpelweg toch iets meer geluk met de kaarten die zij kregen. We weten het niet echt, de revanche zal het moeten uitwijzen.

Na een heerlijk ontbijt, was het inpakken geblazen en  we rijden verder met de bus richting Cork, we hebben vooraf wat wisselende verhalen over deze stad gehoord. We wandelen wat door de winkelstraten en we trakteren onszelf op een heerlijke koffie/thee in de plaatselijke patisserie. Vervolgens gaan we terug richting de parkeergarage, we slaan nog wat boodschappen in en we rijden na 1,5 uur weer verder naar Kinsale aan de kust in het zuiden.

Kinsale heeft een haventje met veel pleziervaartuigen, middeleeuwse straatjes met leuke winkeltjes, restaurants en barretjes. De gevels in het stadje zijn in vele kleuren geschilderd.

Onze geweldige chauffeurs rijden ons naar de eindbestemming van vandaag, een groot vrijstaand huis in de buitenwijk van Killarney.

1. Cornelien:
    Leuk hoor! Sequence? Ken t niet leuk spel? Altijd leuk om te winnen
  2. Hennie:
    27 juni 2023
    Heel leuk om te winnen, zo'n leuk spel !!
  3. Loes:
    27 juni 2023
    Wat een gezellige kleurrijke foto's!
    Ik zie wel heel vaak foto"s dat jullie eten en drinken!!! Wilde net vragen om ACTIE-foto's...en jahoor, GOED BEZIG!!!
  4. Hennie:
    Ja Loes,
    Een fit begin van de dag dankzij Olga
  5. Greet Colijn Kiers:
    27 juni 2023
    Wij kennen dit spel ook niet ,
    wel gek op spelletjes dus als jullie terug zijn Sjir & Hilde ?
    Altijd in voor iets nieuws enneh verder allemaal VEEL PLEZIER 😊
  6. Hilda:
    27 juni 2023
    Greet, we gaan het spel spelen, erg verslavend 😀
  7. José Koevoets:
    27 juni 2023
    En..., wat vonden jullie nu van Cork?
    Uit het verhaal maak ik op dat jullie (net zoals ik) Kinsdale een veel leuker plaatsje vonden