A little crash

5 juli 2023 - Kilmore, Ierland

Vandaag een reisdag,  vanuit west ierland Clifden richting Enfield,  Kilmore om om precies te zijn. Een 170 km te gaan.  We moesten om 10:00  het huisje uit, dus bijtijds onderweg. Net een 1/2 uur onderweg ging een inhaalactie fout!  Bij het wisselen van rijbaan bleekt er al een Mitsubishi pickup  naast ons te zitten, een flinke klap. Gelukkig beide goed op de weg gebleven. Beide weg spiegel, wat schade aan het spatbord en wieldop. Gelukkig bleek ook deze Ier weer een super vriendelijk vent te zijn.  "Can  happen" Wel een tijd rovende afhandeling. Vereiste de komst van de politie, ook weer vriendelijk,  wat aantekeningen en we konden door. Het missen van de rechter spiegel vereist nu wat nek oefeningen van de bijrijder . Even wat lunchen ontpopte zich door de vertraging en de gevonden  lunch locatie tot een flinke "Warme diner" hap.  Morgen kijken of er een spiegel te fixen is.  Om 16:30  aangekomen bij onze laatste overnachtingsplek ( Hotwel) voor de komende 3 nachten weer een superleuke plek verbouwt koetshuis, zo beetje iedere ruimte uitsluitend te bereiken via een buitendeur, is even wennen.   Wel zowaar buiten in een zonnetje een drankje  kunnen doen. De bedachte bamie is gezien de forse lunch verdaagd naar morgen, het avond eten werd yoghurt en een broodje. Morgen spiegel actie en een gokje bij paarden rennen.

1. Janny Nooij-Kapinga:
    6 juli 2023
    Wat zullen jullie geschrokken zijn. Gelukkig goed afgelopen! Veel plezier nog.
  2. H Schoffelmeer:
    6 juli 2023
    We zijn zeker geschrokken, maar gelukkig viel de schade inderdaad mee.
  3. Marjolijn:
    7 juli 2023
    Vervelend maar gelukkig iedereen verder ongedeerd!