Vele mooie momenten tussen de buien door

4 juli 2023 - Clifden, Ierland

We starten vandaag met een heerlijk ontbijt met verse broodjes van de bakker om de hoek. Clifden is een erg leuk plaatsje met een mix van winkeltjes, restaurants en barretjes met life muziek.

Wat het weer doet is nog erg onzeker, eind van de ochtend gaan we op pad, Eerst naar het Connemara NP voor een wandeling, bij aankomst blijkt het nog veel te hard te regenen om te wandelen. We gaan richting kust, 7 km verderop. We stranden in een pub langs de weg en we nemen een heerlijke bak koffie/thee. We rijden vervolgens naar de kust waar het droog is. We wandelen over het prachtig mooie strand van Tully’s Islands view, we genieten, lekker uitwaaien en genieten van het uitzicht.

Na de strandwandeling gaan we terug naar het Connemara NP. Ook daar is het droog geworden, we splitsen ons in 2-en, André en Hennie nemen de gele wandeling, de rest neemt de blauwe wandeling. De omgeving is prachtig en we genieten ook hier weer volop van de prachtige natuur.

In de avond eten we in een restaurant met Ierse life muziek.

1. Janny Nooij-Kapinga:
    4 juli 2023
    Wat mooi is het daar! Heel veel plezier nog met elkaar.
  2. Hennie:
    4 juli 2023
    Het is hier heel mooi. We boffen maar dat we dat met z'n zevenen kunnen mee maken
  3. Cornelien:
    Hennie is er weer bij!
  4. Hennie:
    Ja gelukkig wel !!
    Zo n knuffel doet wonderen