Lazy day

30 juni 2023 - Ennistymon, Ierland

30 -6   Lahinch.  Ons verblijf hoog op de heuvel. Helaas vandaag winderig regenachtig weer dus meest van de tijd  kunnen we niet genieten van  het uitzicht. Ook zijn de omstandigheden  niet uitnodigend voor een tripje naar de clifs. Lezen en spelletjes  vulde de dag Anja vestigde een  dieptepunt record met het spelletje " keer op keer" met een score van min 4 .Wilma won, maar vond het ook nog nodig  haar winnende score middels een dubieuze telling  met 9 extra punten te verhogen.  Einde van de dag  een met een deel van het groepje een klein wandelingetje over de berg weg.  Vervolgens het idee om in Ennistymon een hapje te gaan eten. Andre kiest ervoor het huis td bewaken. Wilma steld zich beschikbaar als bob. Links rijden is geen punt want de landweggetjes  zijn nauwelijks  breed genoeg voor de auto.  Leuk restaurantje annex antiek zaak met uitzicht op de waterfall (Cascade) en life muziek van een suffe aspirant gitarist. Byzonder smakelijk gegeten. Met een boek een spelletje yahtzee  is  dit toch weer een aardige dag geworden.  Morge op naar de clifs!