50 tinten groen!

26 juni 2022 - Glengrasco, Verenigd Koninkrijk

Zondag, dus iets later starten dachten we.
Maar nee, vol programma dus toch maar 8.00 uur ontbijten!
We hebben maar geen gebruik gemaakt van de huisbellen voor roomservice. Een geweldig ontbijt in de ontbijtkamer werd verzorgd door ‘Dolly’: scrambled eggs, full scottish breakfast, greek yoghurt, vers fruit, en dan ook nog een fijn gezelschap. De zondag kon al niet meer stuk!

Auto weer volgeladen en op pad.
Een trip met een kabelbaan zat er niet in vanwege het weer, maar flexibel als we zijn pasten we het programma gewoon aan.
Een prachtige route langs diverse lochen, waaronder Loch Lochy. We hebben ons nooit gerealiseerd hoeveel kleuren groen er bestaan. Inmiddels zijn we er achter: zeker 50 tinten!

De drone moest onderweg even uitgeprobeerd worden. De accu’s van de afstandsbediening vroegen echter nog wat aandacht (vooraf opladen is wel handig hebben we geleerd).
Koffie bij James Bond bij Donan Castle. Hij was niet thuis, dus snel door naar de Isle of Sky.

We zijn nu aangekomen bij onze pods: 4 kleine pipo-huisjes maar superleuk!

26 juni - B&B deels 15e en 17e eeuws26 juni - Downton Abby in our B&B26 juni - zo groen, dus nu toch die drone26 juni - Donan Castle uit James Bond Film26 juni - op weg naar Isle of Sky26 juni - nog meer tinten groen26 juni - groen, groener, groenst26 juni - weer andere tinten groen26 juni - onderweg26 juni - overnachten in pods

Pods (huisjes) bij avondlicht

1. Margreth Berkemeier:
    26 juni 2022
    Whaa ik zie het al jullie in het pipo huisje….het stilletje staat zeker buiten?
  2. Hilda:
    26 juni 2022
    Tja aan de achterkant 🤣
  3. Ellen:
    27 juni 2022
    Wat een leuke huisjes, ik mis nog wel verhalen over de Whiskey's..
  4. Hennie:
    2 juli 2022
    De Whisky's, ken je dat verhaal, ze gingen niet....alleen plaats voor drie personen, zelfs in deze luwe week is het hier al snel volgeboekt
  5. José Koevoets:
    27 juni 2022
    Zo te zien vermaken jullie je wel!
    Hoe zagen die Pipo-huisjes er van binnen eigenlijk uit??
    Veel plezier!
    José
  6. Hennie:
    28 juni 2022
    Ook dat kun je nu bij de foto's zien Jose
  7. José Koevoets:
    30 juni 2022
    Thanks, zo krijgen wij een goed beeld van jullie onderkomens!